Schone lucht voor een gezonde werkplek
De binnenlucht is tot wel 5 keer meer vervuild dan de buitenlucht! En dat zijn verontrustende statistieken! Des te meer omdat we gemiddeld 9 uur per dag in binnenruimtes doorbrengen…
Ontmoet Emma, onze toekomstige collega.
Zeg hallo tegen Emma, een levensgrote weergave van hoe we er over 20 jaar uit zouden kunnen zien als we blijven werken met een slechte werkhouding en slecht ingestelde werkplekken….
4 Zone Aanpak van Fellowes
Een juiste gezonde werkplek inrichten is een proactieve manier om het ziekteverzuim en het risico op pijn of letsel op de werkplek te verminderen en om de gezondheid, het comfort…
Wat is het verschil tussen klooncartridges en remanufactured cartridges?
Om te printen heb je vaak veel keuze uit inkt&toner. Bij Romijn Office Supply kan je naast originele inkt&toner in veel gevallen ook een alternatief kiezen dat voordeliger is. Maar…
Hybride werken, maar wél ergonomisch
Soms thuis, soms op kantoor en soms op een andere locatie. Werken kunnen we tegenwoordig overal. Maar, daarbij is het wel belangrijk dat je omgeving ergonomisch is ingericht. Want juist…
De sleutel tot een schone werkomgeving
De eisen aan hygiëne zijn hoger dan ooit. Een goede hygiëne staat bijna gelijk aan veiligheid. Niet gek dus dat het verbeteren van schoonmaakkwaliteit voor facilitair managers de hoogste prioriteit…
Altijd kunnen printen, voor welke hub je ook kiest.
Romijn Office Supply uit Zoetermeer biedt een groot assortiment inkjet- en laserprinters, met bijbehorende inkt en toner. De manier waarop we werken is afgelopen jaren sterk veranderd. Dit blog gaat…
Omarm het hybride werken
De meeste professionals zullen niet langer fulltime op kantoor werken. Ze kiezen voor een hybride model, waarbij de werklocatie is gebaseerd op geplande vergaderingen en activiteiten. Dit kan thuis zijn,…
Hybride werken: de nieuwe werkstijl
We zijn massaal gaan thuiswerken toen de coronapandemie begon. Dit was niet alleen beter om besmettingen tegen te gaan maar had ook andere voordelen. Zo vielen lange reistijden weg en…
TOP 50 KANTOOR-IRRITATIES
Met veel mensen in kleine vergaderruimtes zitten, geen eigen bureau meer hebben en minder gemakkelijke kleding kunnen dragen: na twee jaar thuiswerken kan de terugkeer naar kantoor flink wennen zijn….