Kantoorartikelen snel bestellen
Van paperclip tot papierversnipperaar, bij ons kunt u kantoorartikelen snel bestellen. Het assortiment is zeer uitgebreid, van tonercartridge tot zit-sta werkplek. De artikelen zijn 24 uur per dag online te bestellen. Voor een persoonlijk advies zijn wij u graag telefonisch van dienst. Of we plannen een afspraak voor een bezoek aan u. De producten worden geleverd op elk gewenst adres in geheel Nederland en België. Maar ook leveringen buiten de Benelux is mogelijk.
Bestellen bij Romijn Office Supply uit Zoetermeer kan zoals u dat wenst. Dit kan via bijvoorbeeld via de telefoon, e-mail en via onze webshop. Met onze webshop koopt u efficiënt in. De webshop bereiden wij voor u voor, zodat het bestellen zeer eenvoudig is. Natuurlijk bespaart u kosten en wordt de kans op fouten tot het minimum beperkt. Wij kunnen de kantoorartikelen bij u laten afleveren op elk gewenst adres. We maken hiervoor gebruik van onze internationale transporteurs. En soms komen wij de kantoorartikelen zelf bij u langsbrengen. Wilt u ook alle kantoorartikelen snel bestellen?
Als u vandaag voor 19.00 uur bestelt, heeft u de producten de volgende werkdag in huis heeft. Via een track & trace applicatie heeft u altijd direct inzicht waar uw pakket zich bevindt.
Naast de bekende A-merken, bieden we u tevens ons huismerk aan: Quantore. Deze producten zijn van goede kwaliteit en altijd scherp geprijsd! Ook de toners & cartridges van Quantore zijn van hoge kwaliteit. Scherp geprijsd én vriendelijk voor het milieu. Met recht hét merk voor uw toner- en inktcartridges.
Toners & cartridges
Voor een optimaal resultaat van uw afdruk adviseren wij het gebruik van originele toners en cartridges. We kunnen voor bijna alle merken printers originele inktpatronen Zoals HP, Epson, Brother, Canon, OKI, Kyocera, Lexmark en Toshiba. Kunt u hier niet uw benodigde inktpatroon vinden, gebruik dan de Cartridge Selector. Voer daar uw type inktpatroon of type printer in. Uiteraard levert Romijn Office Supply ook diverse huismerk toners en cartridges. Die kunnen u veel geld kunnen besparen. Ook op deze cartridges en toners zit gewoon garantie. Als u niet tevreden bent krijgt u uw geld terug of een nieuwe cartridge.
Toners worden meestal gebruikt voor duurdere en grotere laserprinters gebruikt. Dit omdat deze laserprinters vaak een hoge gebruikersfrequentie hebben. Een toner bevat droge poederinkt om documenten af te drukken. Hierdoor gaat de toner vaak ook langer mee. Een nadeel van toners is dat deze vaak een stuk duurder zijn dan inktcartridges. Echter gaat de toner langer mee.
Inktcartridges worden vaak gebruikt in inkjet printers. De inktcartridges bevatten vloeibare inkt die op papier verspreid wordt. Een nadeel van inktcartridges is dat deze kunnen uitdrogen, waardoor de inktcartridges maar beperkt houdbaar zijn.
Producten voor uw kantoorruimte: schrijven en tekenen
We bieden een zeer uitgebreid assortiment schrijfwaren, tekenmaterialen en viltstiften. U heeft daarbij keuze uit veel A-merken. Merken zoals Pilot, BIC, Papermate, Pentel, Edding en ons huismerk Quantore.
Om het gehele assortiment ‘schrijven en tekenen’ in de webshop te bekijken, klikt u dan hier.
Onze papierwaren zijn een belangrijke aanvulling voor in uw bedrijfsruimte, kantoorruimte, werkruimte of op uw werkkamer. Eigenlijk zijn onze papierwaren onmisbaar op uw werkplek. In ons assortiment papierwaren vindt u eigenlijk alles wat met papier te maken heeft.
Bij Romijn Office Supply kunt u prima terecht voor papierwaren, want wij hebben een breed assortiment zodat u een ruime keuze heeft en hoe dan ook iets vindt wat aansluit bij uw wensen en behoeften. Denk bijvoorbeeld niet alleen aan papier en karton, maar ook etiketten, enveloppen, schrijfblokken, boeken, bedrijfsformulieren en dergelijken kunt u bij ons bestellen. Met deze papierwaren zorgt u ervoor dat alle gemakken op uw werkplek aanwezig zijn om bijvoorbeeld post op te sturen, of uw documenten uit te printen op diverse soorten papier als fotokarton of juist laserprinterpapier. Wilt u meer weten over de verschillende mogelijkheden betreft papierwaren? Neem dan graag contact met ons op.
Geldverwerking
We bieden een uitgebreid assortiment ‘Geldverwerking’ waaronder kassa’s. Maar ook tel- en kassarollen, geldtelmachines, valsgelddetectoren, kassakluizen en geldkisten.
Safescan uit Zoetermeer levert diverse oplossingen om uw munten en biljetten gemakkelijk te tellen. Of natuurlijk te sorteren en te voorkomen dat u valsgeld ontvangt.
Om het gehele assortiment ‘Geldverwerking’ te bekijken in de online webshop, klikt u dan hier.
Presenteren
U heeft de keuze uit diverse mogelijkheden om te presenteren. Zowel voor interne projecten binnen het bedrijf als voor klanten die langskomen, of waar u langsgaat. Met al deze apparaten die Romijn Office Supply in het assortiment heeft, kunt u op een professionele manier uw kennis presenteren.
Om een goede indruk achter te laten en een presentatie op een professionele manier aan te pakken, is het belangrijk dat u de juiste producten in handbereik hebt om te presenteren op de juiste manier. U kunt op verschillende manieren presenteren. Zo kunt u ervoor kiezen om een beamer aan te schaffen, maar een whiteboard, flipover of prikbord zijn ook geschikte mogelijkheden om een presentatie voor te bereiden en uiteindelijk uw presentatie te kunnen presenteren. We kunnen u alles vertellen over de voor- en nadelen van de verschillende presentatiemogelijkheden die wij in ons assortiment aanbieden. Buiten deze producten om, hebben we ook hulpmiddelen om uw presentatie goed te laten verlopen. U kunt bijvoorbeeld denken aan magneten, stiften en reinigingsproducten.
Printbare magneetvellen
Magneetpapier, ook wel magneetvellen genoemd, zijn geschikt voor printen van tekst en afbeeldingen. Dat kan met inktjet printers en met de meeste laserprinters. Controleer bij laserprinters van tevoren even bij uw printerleverancier voor de dikte van het papier. Het printbare magneetpapier A4 heeft een zwarte magnetische achterkant en een matte voorkant. De magneetvellen zijn eenvoudig te knippen. Maar ook te snijden en dus ideaal voor creatieve toepassingen. De magneetvellen worden verkocht in pakketten van 10 stuks. De dikte van het magneetpapier magneetvel is 0,22mm.
- Het printen van titelstroken voor op een communicatie bord.
- Het magnetisch maken van uw logo voor communicatie doeleinden.
- Magneetvellen kunt u samen met kantoorartikelen snel bestellen bij Romijn Office Supply.
Planbord
Maak een planning visueel en aanwezig op de werkplek. Doe dit voor directe sturing en een optimaal overzicht te creëren. Het planbord hangt centraal in de ruimte. Het planbord geeft overzicht, werkt interactie en verbetervoorstellen in de hand. Ook is een planbord gebruiksvriendelijk.
Magnetische smileys zijn geschikt voor het visualiseren van de status van een variabele. Dit visualiseren gebeurt veelal op communicatieborden, doelstellingenborden of gewoon op of aan machines. Door de gebruiksvriendelijkheid van de magneten is het een ideaal middel om snel en direct een status visueel te maken.
Post en Verzenden
We bieden een uitgebreid assortiment om uwe post of pakket gemakkelijk te kunnen verzenden, zoals enveloppen, postzegels & pakketzegels, verpakkingsmaterialen, stempels en postkamermachines en posttoebehoren.
Het enveloppen assortiment is zeer divers en bestaat uit o.a. vensterenveloppen, bankenveloppen, luchtkussenenveloppen, monsterzakken en tyvekenveloppen. U heeft hierbij de keuze uit A-merk artikelen zoals Hermes en ons Quantore huismerk.
Om het gehele assortiment ‘Post en Verzenden’ in de online webshop te bekijken, klikt u dan hier.
Magneetvenster A4
Magnetische documenthouders en informatiedragers zijn het perfecte hulpmiddel op het gebied van presentatie en visual management. Ze worden ook wel magneetvensters of magneetkaders genoemd. Met behulp van deze magnetische vensters kunt u informatie op een professionele manier presenteren, thuis of op de werkvloer.
Computersupplies
Bescherm uw tablet of smartphone door middel van een hoesje en houdt deze apparaten schoon met de speciaal hiervoor ontwikkelde schoonmaakartikelen. Voor opladers en aansluitkabels bent u bij ons ook aan het juiste adres.
Zorg voor voldoende extra opslagruimte voor uw pc of laptop met onze externe harde schijven. Externe harde schijven bieden meer opslagruimte, gegevensbescherming, mobiliteit en capaciteit. En zoekt u een harde schijf die in de palm van uw hand past en geen externe stroomvoorziening vereist, kies dan voor een betrouwbare en draagbare USB-stick.
Berg uw laptop en tablet veiliger op met een zakelijke tas met professionele uitstraling of een meer casual rugzak. Laptop- en tablethoezen bieden een extra laag bescherming zodat u zorgeloos op reis kunt gaan.
Schaf andere accessoires aan om altijd het beste gereedschap bij de hand te hebben. Hierdoor zal u het werk sneller en efficiënter kunnen afronden. We bieden diverse normale en ergonomische muizen en toetsenborden. Webcams zijn een handige aanvulling voor videovergaderingen, zodat u wereldwijd netwerken kunt opbouwen. Ook voor ergonomische hulpmiddelen, beveiligingsproducten, aansluitkabels en schoonmaakmiddelen voor uw ICT producten bent u bij ons aan het juiste adres.
Opbergsystemen voor uw bedrijfsruimte
Naast kantoorartikelen snel bestellen is het ook handig om een opbergsysteem te hebben. Iets opbergen is één ding, het als dat nodig is direct terugvinden een ander. Met onze archiefoplossingen wordt dat kinderlijk eenvoudig. Onder opbergsystemen verstaan wij bijvoorbeeld: archiefdozen, hangmappen, ordners, ringbanden, tabbladen, showtassen, snelhechters, brievenbakken, opbergboxen en dossiermappen.
Archiveren was nog nooit zo efficiënt, dankbaar en daardoor leuk. Van de meest voorkomende opbergsystemen hebben we een Quantore huismerk variant. Het Quantore assortiment groeit nog elke maand, dus hou dit in de gaten en bespaar tientallen euro’s.
Mocht u vragen hebben of advies wensen, kunt u contact met ons opnemen. We helpen u graag verder!