Kantoormeubilair bestellen in Alkmaar
Zoekt u een betrouwbare leverancier voor uw kantoormeubilair in Alkmaar? Romijn Office Supply is de juiste keuze voor u.
We zijn dealer van Nice Price Office. Hoewel de naam misschien anders doet vermoeden, is Nice Price Office B.V. een 100% Nederlands bedrijf. Wij bieden een totaalassortiment kantoormeubelen aan waarmee u uw bedrijf, instelling of privé-kantoor volgens de laatste normeringen en trends volledig kunt inrichten. Het grootste deel van ons assortiment kunnen wij bovendien uit voorraad leveren. De producten van Nice Price Office zijn slim op elkaar afgestemd en voldoen uiteraard aan alle eisen. Hierdoor kan snel een representatieve én gezonde werkomgeving worden gecreëerd.
Oerdegelijke Nederlandse kwaliteit
Nice Price Office maakt als onderdeel van de VDB groep samen met onze zusterbedrijven Drentea, Vepa, Eromes Marko en Beta gebruik van Nederlandse productiefaciliteiten. Nice Price Office is ontstaan uit de wens om snel een kwalitatief hoogstaande producten te kunnen leveren op een korte termijn.
Door een groot aantal “standaard” producten aan te bieden kunnen we snel schakelen en hebben wij hebben een uitgebreide snellever collectie. Dit zorgt ervoor dat u in 10 werkdagen uw gehele kantoor kunt inrichten.
Onze Nederlandse fabriek garandeert:
– de laagst mogelijke prijzen
– oerdegelijke kwaliteit zoals u mag verwachten voor langdurig professioneel gebruik
– eerlijke productie onder zeer goede arbeidsomstandigheden
Nice Price Office levert een zeer compleet assortiment kasten voor persoonlijke berging, afdelingsberging (hoge kasten) en archivering. Naast het opbergen van informatiedragers zijn de kasten ook te gebruiken voor het flexibel indelen van kantoorruimten. De middelhoge kasten bieden bij zittende werkzaamheden privacy en concentratie en kunnen tevens als sta-element gebruikt worden voor informeel overleg.
Snelle levertijden
Nice Price Office heeft snelle levertijden. Het overgrote deel van het assortiment wordt vanuit voorraad geleverd of spoedig vanuit halffabricaat samengesteld. Orders uit het standaard assortiment worden binnen 15 werkdagen na opdracht uitgeleverd en bij u vakkundig gemonteerd, zodat u hier geen zorgen over heeft! De getrainde monteurs weten heel goed dat één werkplek net zoveel aandacht verdient als een kantoorgebouw vol.
Aandacht voor het milieu
Nice Price Office heeft aandacht voor het milieu hoog in het vaandel staan. Wij vinden het belangrijk dat onze producten het milieu zo min mogelijk belasten.
Om u een indruk te geven van onze inspanningen op het gebied van het milieu:
Alle Nice Price Office meubelen worden in Nederland geproduceerd waardoor transport tot een minimum beperkt blijft.
Afval wordt tot een minimum beperkt door het gebruik van herbruikbaar verpakkingsmateriaal
De bureaubladen, topbladen en houten kasten zijn leverbaar met het milieukeurmerk FSC ® PEFC Beide keurmerken staan voor duurzaam bosbeheer, wat garandeert dat de bossen ook voor volgende generaties behouden blijven.
Nice Price Office is ISO 9001 en ISO 14001 gecertificeerd en we werken volgens ISO 26000. Dit geeft voor u de zekerheid dat we voortdurend hoge eisen stellen aan onze organisatie op het gebied van kwaliteitsmanagement, milieumanagement en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Inhuis en montageservice
Het aanpassen van een kantooromgeving is een klus waar veel bij komt kijken. Regelmatig krijgen wij vragen zoals:
– Hoe krijgen we het meubilair op de juiste locatie?
– Waar moeten onze medewerkers aan het werk tijdens het opbouwen van het meubilair?
– Hoe zit het met de montage van het kantoormeubilair?
– Moet ik mijn kantoormeubilair zelf monteren?
– Is mijn kantoormeubilair makkelijk te monteren?
Logische vragen omdat u uiteraard niet wilt dat uw gehele organisatie last heeft van het inhuizen en monteren van nieuw kantoormeubilair. Daarom heeft Nice Price Office een pakket ontwikkeld dat u optimaal ontzorgt.
Gemonteerde levering: om uw organisatie zo min mogelijk te belasten, wordt meubilair zoveel mogelijk gemonteerd geleverd.
Levering op het door u gewenste tijdstip: Nice Price Office beschikt over een eigen vervoersdienst. Hiermee kunnen levermomenten accurater worden bepaald zodat u geen kostbare tijd verliest door te moeten wachten op uw levering.
Eigen inhuis- en montagedienst: als u een grotere werkplek nodig heeft (denk hierbij aan een duo werkplek of een groot hoekbureau) of simpelweg niet de mensen of de tijd heeft om uw kantoormeubilair zelf te plaatsen, kunt u gebruik maken van onze inhuis en montage service. Onze monteurs zijn bijzonder klantgericht en hebben uitgebreide kennis van onze producten. Zij zullen ervoor zorgen dat de rest van uw organisatie zo min mogelijk last heeft van de plaatsing.
We maken graag een inrichtingsvoorstel op maat voor u zodat u precies op de hoogte bent van de vele mogelijkheden die er zijn.
Kantoorbenodigdheden voor elk budget in Alkmaar
Naast kantoormeubilair zijn we een groothandel in kantoorartikelen die eenvoudig via onze webshop besteld kunnen worden. De webshop wordt voor u geheel op maat ingericht. Online bestellen kan u veel geld besparen. Wij werken met een zeer scherp geprijsd assortiment. Bovendien wordt uw bestelling zeer snel geleverd en hebben wij service hoog in het vaandel staan. Wij verzorgen de inkoop van kantoorartikelen in Alkmaar voor bedrijven, overheid, zorginstellingen en scholen.
We hebben artikelen voor elk budget. Naast veel gebruiksartikelen voor het kantoor, hebben we ook veel facilitaire artikelen (alles voor onder andere uw kantine, magazijn en toiletruimtes). Bovendien werken wij met fabrikanten die uitsluitend topkwaliteit leveren en staan voor continuïteit. We hebben honderden merken kantoorartikelen verkrijgbaar, en ons eigen huismerk Quantore. Wilt u uw organisatie ook laten profiteren van het inkoopvoordeel?
Tevreden klanten in Alkmaar
In Alkmaar bevinden zich al veel tevreden klanten van Romijn Office Supply, zij waarderen voornamelijk onze persoonlijke service, het brede assortiment, de flexibiliteit bij het bezorgen en onze service. Mogen we u ook van dienst zijn met kantoorartikelen in Alkmaar?
We kunnen u van dienst zijn met ons zeer grote assortiment en dit supersnel en compleet uitleveren! Vrijblijvend kunnen we voor u een besparingsvoorstel maken, zodat u direct inzicht heeft hoeveel u kunt besparen. We kijken er naar uit om met u kennis te maken.
Kantoorspecialist in Alkmaar
Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor, kantine en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht.
We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.
Met Romijn Office Supply heeft u:
- Een betrouwbare partner
- Zeer snelle levering in Alkmaar en de rest van het land
- Eén vast aanspreekpunt voor maximaal gemak en minimale rompslomp
- Scherpe prijzen voor een top assortiment
- Een uitgebreid online bestelsysteem (op maat voor u in te richten)
- Bestelmogelijkheden via de webshop, telefoon of e-mail
Wilt u meer weten over het bestellen van kantoorartikelen of de vele mogelijkheden van kantoormeubilair in Alkmaar? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
We komen graag bij u op bezoek voor een persoonlijke kennismaking en om u te adviseren en informeren over de vele mogelijkheden! Graag tot ziens.