IBB Kondor bv: “Ook de mensen die ons kantoor bezoeken zijn positief over het functionele meubilair.”

Sinds 2013 is Romijn Office Supply totaalleverancier van kantoorartikelen uit het Quantore-assortiment. In 2016 is de dienstverlening uitgebreid met advisering en levering van kantoormeubilair van Nice Price Office.

Quantore en Nice Price Office
Dennis Romijn, eigenaar van Romijn Office Supply, is uiterst tevreden over de samenwerking met zowel groothandelaar Quantore als fabrikant Nice Price Office. Dennis: “De praktijk heeft bewezen dat beide bedrijven ideale partners zijn om onze opdrachtgevers goed te kunnen bedienen. Quantore verzorgt als coöperatie de inkoop, distributie en logistiek van kantoorbenodigdheden. Het is de grootste inkooporganisatie van kantoorartikelen van de Benelux. Het assortiment is breed: van koffiebonen tot bureaustoelen en van nietmachines tot kopieerapparaten en tonercartridges. Nice Price Office is een Nederlandse fabrikant van kantoormeubilair. Onze opdrachtgevers zijn uiterst tevreden over de Nederlandse kwaliteit. Mooi voorbeeld van zo’n tevreden klant is IBB Kondor bv; een middelgroot bouwbedrijf dat bouwopdrachten uitvoert in de utilitaire woningbouw, utiliteitsbouw en transformaties in Nederland.”

IBB Kondor bv; onderdeel VolkerWessels
IBB Kondor bv is onderdeel van VolkerWessels en daarbinnen werkzaam als zelfstandige werkmaatschappij met een eigen winst- en omzetverantwoordelijkheid. Anton Spaan en Gerard Bac, directeuren van IBB Kondor, stonden voor de keuze om bij afloop van hun twintigjarige huurcontract van het kantoorpand het bedrijf te verhuizen of om de huisvesting op de moderne tijd af te stemmen. Nadat de keuze op blijven en renoveren viel hebben zij met meerdere leveranciers van kantoormeubilair, waaronder Romijn Office Supply, contact opgenomen.

Leveranciers met meerwaarde
Anton Spaan van IBB Kondor geeft aan dat zijn bedrijf onbevooroordeeld het offertetraject in ging. Anton: “Omdat de interne verhuizing en verbouwing best complex was zochten wij naar leveranciers met meerwaarde. Het ging zowel om ingrijpend installatiewerk als om het verplaatsen van wanden, de renovatie van plafonds en vloeren en vernieuwing van het meubilair. Wij hebben kritisch gekeken welke inrichting zowel bij ons bedrijf als bij onze klanten past. Het gaat ons om duurzaamheid en het functioneler maken van ruimtes waardoor wij deze ook met onze klanten goed kunnen benutten. Onze kantine is bijvoorbeeld zo ingericht dat wij deze zowel voor de lunch als voor besprekingen en presentaties kunnen gebruiken.“

Geheel nieuwe inrichtingsmogelijkheden
IBB Kondor heeft een aantal partijen gevraagd om een aanbieding te doen voor levering van zowel standaard meubilair als specifieke inrichtingsoplossingen. Het ging om een passende aanvulling op de al aanwezige standaard bureaus en bureaustoelen maar ook om het vinden van geheel nieuwe inrichtingsoplossingen. Dennis Romijn: “Samen met de uitvoerder van IBB Kondor hebben we inrichtingstekeningen bekeken en geïnventariseerd welk meubilair moest worden vervangen en welke overige wensen men had. Op basis daarvan hebben wij ons voorstel geschreven. Het ging om afstemming qua vormgeving en kleur, functionaliteit, kwaliteit en prijs. Ter oriëntatie hebben wij samen met de directie van IBB Kondor de showroom van Nice Price Office bezocht.”

Oriëntatie in showroom
Het bezoek aan de showroom van Nice Price Office was volgens Anton Spaan zeker zinvol. Anton: “Wij zijn redelijk lang op zoek geweest naar een functionele invulling van de directiekantoren want wij wilden vergadertafels die tevens functioneren als bureau. Bij Nice Price Office zagen we een grote rechthoekige vergadertafel met aan de kop een computerwerkplek. Ook hadden wij specifieke wensen ten aanzien van flex-werkplekken en een flexibele inrichting van onze vergaderruimte. Al die specifieke wensen hebben wij bij meerdere partijen neergelegd. De in de showroom van Nice Price Office gevonden kwaliteiten en oplossingen in combinatie met de service en passende prijsstellingen hebben ons voor Romijn Office Supply doen kiezen. Dat aan de vergadertafels nog wat tekenwerk en aanpassingen moesten plaatsvinden was voor hen geen enkel probleem.”

Uitlevering, installatie en montage
Omdat IBB Kondor tijdens de reorganisatie en renovatie in het kantoorpand actief bleef, heeft de verbouwing en levering van het meubilair in twee etappes plaatsgevonden. Dennis was aanwezig bij de uitlevering, installatie en montage. Dennis: “Het hele traject is van begin tot eind prima verlopen en heeft tot een prachtig eindresultaat geleid. Wij zijn tevreden maar het is minstens zo belangrijk dat opdrachtgever IBB Kondor tevreden is.” Romijn Office Supply kan gerust zijn, want Anton Spaan zegt bijzonder tevreden te zijn. Anton: “Binnen onze organisatie zie ik enkel enthousiaste mensen. Maar ook de mensen die ons kantoor bezoeken, waaronder onze opdrachtgevers, zijn positief over het functionele meubilair. In de bouwbranche onderscheiden wij ons door functionaliteit en efficiency. Ook met onze huisvesting en kantoorindeling, de toegepaste materialen en het meubilair stralen dat uit.”

Geschreven door Stephan Slee

Tormentil 24, 2631 DD Nootdorp
T 015-3107677, M 06-22377556
E info@slee.nl, I www.slee.nl

Of deel dit artikel via Whatsapp
.