Geef je werkplek op het kantoor een upgrade

Voor iedereen die terugkeert naar het kantoor – of je nu in een kleine of grote kantoorruimte werkt, 5 dagen per week of minder – is het uiterst belangrijk om een werkplek te hebben waar je de juiste balans kunt vinden tussen focus en interactie met je collega’s.

alles voor een prettige werkplek met de oplossingen van Legamaster

Nieuw is echter de behoefte aan voldoende persoonlijke ruimte als we met anderen in dezelfde ruimte werken. Wat ook nieuw is, is dat veel teams die elkaar vroeger altijd face-to-face zagen, nu verspreide teams zijn waar teamleden op verschillende locaties werken.

Om de fysieke afstand tussen mensen te overbruggen, bieden we een breed scala aan persoonlijke werkplekoplossingen die creativiteit triggeren, interactie stimuleren en samenwerken – op (veilige) afstand – faciliteren.

BUREAUSCHERMEN

Eenvoudig bureaus van elkaar scheiden

Met de multifunctionele ELEMENTS bureauschermen creëer je eenvoudig je eigen gepersonaliseerde werkplek, afgestemd op jouw werkzaamheden. Zodat jij je werkplek aan jouw behoeftes kunt aanpassen en op een veilige manier kunt samenwerken met je collega’s.

WHITEBOARDS & GLASBORDEN

Visualiseer jouw planning & ideeën

Het kunnen visualiseren van ideeën, het maken van een snelle tekening of een projectplanning op een whiteboard is iets wat niet alleen waardevol is in vergaderruimtes, maar ook op of bij je persoonlijke werkplek. Het hebben van een whiteboard in de buurt van je eigen bureau kan helpen om een duidelijk overzicht te houden van de to-do’s voor deze week en volgende week. Maar het kan ook helpen om uw ideeën te visualiseren tijdens discussies of videoconferenties met klanten of collega’s.

ESSENCE – whiteboards

Om aan te sluiten bij moderne kantooromgevingen en werkmethoden bieden wij een breed scala aan frameloze glasborden en whiteboards, zoals de stijlvolle ESSENCE-whiteboards met afgeronde hoeken of de BOARD-UP-whiteboards die flexibel kunnen worden gerangschikt om een op maat gemaakte XL-visualisatiewand te creëren.

MAGIC-CHARTS

Altijd een whiteboard of flipchart bij de hand

Als je regelmatig van werklocatie verandert binnen het kantoor of het combineert met werken vanuit huis, kun je de statische Magic-Chart whiteboard en flipchart folies eens proberen. Deze plak je eenvoudig op elk glad oppervlak en kun je weer verplaatsen als je klaar bent. Weet je niet zeker of er een vergaderruimte beschikbaar is of wil je dat iedereen zijn of haar ideeën op een veilige afstand van elkaar visualiseert?

Neem de Magic-Charts mee en visualiseer waar je ook bent. Ze kleven aan elke deur, muur of raam door middel van een statische lading. De Magic-Charts zijn verkrijgbaar in verschillende soorten en maten (van 10×20 cm tot 90×120 cm), die ook perfect met elkaar te combineren zijn.

AKOESTISCHE PRIKBORDEN

Houd geluidsoverlast op afstand

Mensen om je heen die bellen, praten of een video bekijken, kunnen zeer storend zijn als je je moet kunnen concentreren op je taken. Hier zijn de BOARD-UP akoestische prikborden een effectieve oplossing om het geluidsoverlast in (open) kantoren te verminderen. Dankzij hun PET-kern hebben ze een positieve invloed op de concentratie, de productiviteit en het welzijn op kantoor.

Naast de akoestische functionaliteit zijn deze elegante designpanelen ook als prikbord te gebruiken. Bevestig eenvoudigweg notities, to-do’s, tekeningen of  favoriete foto’s met pushpins. De akoestische prikborden kunnen ook perfect worden gecombineerd met de bijbehorende BOARD-UP whiteboards om een op maat gemaakte XL-visualisatiewand te creëren.

ACCESSORIES

Om te kunnen beginnen met visualiseren, moet je er ook voor zorgen dat er voldoende accessoires zijn, zoals markers, magneten, pushpins en reinigingsmiddelen. Je  kunt ook overwegen om persoonlijke accessoiresets voor jezelf en je teamleden te maken. Dit heeft verschillende voordelen:

  • je hoeft geen accessoires te delen met anderen
  • geen zorgen meer of er wel accessoires aanwezig zijn
  • neem je accessoires mee naar andere locaties, bijvoorbeeld naar je thuiskantoor.

Wist je dat wij ook een heel scala aan stijlvolle en duurzame houten accessoires aanbieden? Onze collectie WOODEN accessoires bestaat uit houten magneten, push-pins, markerhouders, accessoire houders, een whiteboard-wisser en papierhaken.

Wilt je meer informatie  over deze kantoorartikelen of advies op maat, neem dan graag contact op met team Romijn Office Supply via 079 – 888 33 75 of info@romijnofficesupply.nl .

Of deel dit artikel via Whatsapp
.